افتتاح وبلاگ .: چهارده صیغه ی عشق :. - .: چهارده صیغه ی عشق :.






افتتاح وبلاگ .: چهارده صیغه ی عشق :.

.: بسم الله الرحمن الرحیم :.

« حمد و سپاس شایسته ی " پروردگار جهانیان " است و ستایش می کنم خداوند را برای تکمیل نعمت های او و تسلیم بودن در برابر بزرگی او و در رفع نیازها از او یاری می طلبم ، زیرا آن را که خدا هدایت کند هرگز گمراه نگردد و آن را که خدا دشمن دارد هرگز نجات نیابد و هر آن کس را که خداوند بی نیاز گرداند نیازمند نخواهد شد . پس ستایش خداوند گران سنگ ترین چیز است و برترین گنجی است که ارزش ذخیره شدن دارد و گواهی می دهم که جز خدای یکتای بی شریک معبودی نیست ، شهادتی که اخلاص آن آزموده و پاکی و خلوص آن را باور داریم و تا زنده ایم بر این باور استواریم و آن را برای صحنه های هلناک روز قیامت ذخیره می کنیم ، زیرا شهادت به یگانگی خدا نشانه استواری ایمان ، بازکننده درهای احسان ، مایه خوشنودی خدای رحمان و دور کننده شیطان است .

سلام و درود خداوند بر " خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) " که بنده راستین و آخرین فرستاده ی اوست . کسی که خداوند او را با دینی آشکار و نشانه ای پایدار و قرآنی نوشته شده و استوار و نوری درخشان و فرمانی آشکار کننده فرستاد ، تا شک و تردیدها را نابود سازد و با دلایل روشن استدلال کند و با آیات الهی مردم را پرهیز دهد و از کیفرهای الهی بترساند.

و صلوات و رحمت خداوند متعال بر " عترت رسول خدا (ص) "، آنان که جایگاه اسرار خداوندی و پناهگاه فرمان الهی و مخزن علم خدا و مرجع احکام اسلامی و نگهبان کتابهای آسمانی و کوههای همیشه استوار دین خدایند .کسانی که خدا به وسیله آنها  پشت خمیده دین را راست نمود و لرزش و اضطراب آنرا از میان برداشت . همانا عترت پیامبر اسلام (ص) اساس دین و ستونهای استوار یقین می باشند . شتاب کننده باید به آنان بازگردد و عقب مانده باید به آنان بپیوندد ؛ زیرا ویژگی های حق ولایت به آنها اختصاص دارد و وصیت پیامبر(ص)  نسبت به خلافت مسلمین و میراث رسالت به آنان تعلق دارد . هم اکنون حق به اهل آن بازگشت و دوباره به جایگاهی که از آن دور مانده بود بازگردانده شد . » / خطبه دوم نهج البلاغه /

ضمن عرض سلام به محضر همه ی شما عزیزان ، امیدوارم هر کجای این کره ی خاکی که هستید با " آرامش روح و سلامت جسم " در کنار عزیزان تان زندگی خوشی رو سپری کنید . این وبلاگی که هم اکنون مشاهده می کنید به کمک جمعی از " دوستان وبلاگ نویس " ایجاد شده و به امید خدا و با دلگرمی های شما قراره فعالیت شون رو از امروز آغاز کنند ، امیدواریم در کنار هم به آنچه که در خور مقام و شخصیت یک ایرانی مسلمان است برسیم . با اجازه ی شما بزرگواران توضیحات بیشتر رو میذاریم برای فرصت های بعد و در همین آغار کار از یکایک شما عزیزان دعوت می کنیم تا " با ما همراه باشید " .

موفق و پیروز باشید
یا علی مدد